REGULAMIN
Regulamin sprzedaży usług abonamentowych Pilates-online
I. Najważniejsze informacje
1. Sprzedaż usług abonamentowych prowadzona jest przez Justynę Jankiewicz prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą C.U.D. Studio Justyna Jankiewicz , NIP: 8822150965, ul. Azaliowa 9, 58-260 Bielawa, zwaną dalej Sprzedawcą. Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy pod adresem e-mail: cudstudio@o2.pl
2. Podstawowe pojęcia:
1) Abonament – usługa umożliwiająca dostęp do platformy z materiałami, zwana dalej usługą
2) Kupującym jest osoba dokonującą zakupu Abonamentu, tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
3) Konsumentem jest osoba fizyczna, która dokonuje zakupu Abonamentu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową
4) Konto Użytkownika, Konto – Panel, który umożliwia Kupującemu korzystanie z usługi; Panel służy także do zarządzania danymi, Abonamentem, płatnościami;
5) Usługa – Usługa świadczone przez Sprzedawcę, która może być przedmiotem zamówienia, w tym Usługa Abonamentowa
6) Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży;
7) Sklep/strona – strona, na której prowadzona jest sprzedaż;
8) Dzień – oznacza dzień roboczy, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
3. Warunki realizacji umowy określa Regulamin oraz szczegółowy opis wskazany przy opisie usługi.
4. Z uwagi na charakter usługi, Kupujący przed skorzystaniem z Abonamentu powinien skontrolować swój stan zdrowia oraz skonsultować z lekarzem czy w jego przypadku występują ewentualne przeciwwskazania do ćwiczeń. Ćwiczenia wykonywane są na własną odpowiedzialność wykonującego ćwiczenia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki i kontuzje wykonujących ćwiczenia.
5. Ceny są cenami brutto i zawierają wszystkie podatki wymagane przepisami prawa.
6. Umowa na usługę zostaje zawarta z chwilą dokonania skutecznej wpłaty przez Kupującego i przesłania Kupującemu potwierdzenia rejestracji Konta i uzyskania dostępu do Konta. Pod pojęciem skutecznej płatności należy rozumieć uznanie płatności przez Pośrednika płatności.
II. Zasady zakupu Abonamentu, czyli jak złożyć zamówienie
1. W celu złożenia zamówienia w sklepie internetowym na usługę abonamentową, należy:
1) wybrać model płatności (okres rozliczeniowy), zgodnie z którym Kupujący będzie dokonywać płatności w okresie obowiązywania umowy,
2) uzupełnić dane niezbędne do założenia Konta Użytkownika i złożenia zamówienia,
3) zaakceptować Regulamin i dokonać pierwszej płatności,
4) po dokonaniu płatności, Sprzedawca prześle Kupującemu potwierdzenie rejestracji Konta i uzyskania dostępu do produktu.
5) Kupujący zawierając umowę z C.U.D. Studio Justyna Jankiewicz oraz wybierając określony pakiet wyraża zgodę na cykliczne, comiesięczne pobieranie przez Operatora Płatności (PayU S.A) z karty płatniczej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości wartości opłaty za pakiet/usługę/abonament. Opłata będzie pobierana przez Operatora płatności raz w miesiącu lub raz rocznie w zależności od wybranego pakietu
6) Kupujący w ramach usługi płatności cyklicznych ma możliwość zapisania danych karty i zlecenia stałego polecania zapłaty. Dane karty będą przechowywane przez Operatora Płatności (PayU S.A.). PayU pośrednicząc w dokonaniu płatności udostępnia narzędzie Token (wirtualnych identyfikatorów karty), umożliwiające przypisanie do indywidualnego Klienta unikalnego identyfikatora za pomocą którego Klient cyklicznie dokonuje płatności na rzecz firmy.
III. Termin realizacji umowy, czyli kiedy otrzymam dostęp do usługi i jak długo mogę z niej korzystać
1. Kupujący niezwłocznie po zakupie, jednak nie później niż w ciągu 48 godzin otrzymuje dostęp do usługi.
2. W celu korzystania z usługi konieczne jest zalogowanie się do platformy przy użyciu Loginu i Hasła.
3. Dostęp do usługi jest możliwy przez cały okres obowiązywania umowy.
4. Umowa na usługi abonamentowe jest zawierana na czas nieokreślony.
5. Kupujący może wypowiedzieć umowę (więcej w pkt. V Regulaminu).
6. W przypadku jakichkolwiek problemów z dostępem do platformy, prosimy o kontakt ze Sprzedawcą (e-mail do kontaktu: cudstudio@o2.pl)
IV. Zasady płatności za Abonament, czyli jak opłacić zamówienie
1. Płatności za usługę można dokonać za pomocą karty kredytowej za pośrednictwem platformy Przelewy24.
2. Płatności należy dokonać niezwłocznie po złożeniu zamówienia.
3. Przy pierwszej płatności, Kupujący podaje dane swojej karty akceptując kwotę cyklicznej płatności.
4. Płatności cykliczne dokonywane są zgodnie z wybranym przez Kupującego modelem płatności (okresem rozliczeniowym).
5. Płatności w następnych okresach rozliczeniowych dokonywane są automatycznie (o ile Kupujący nie zrezygnuje z usługi przed upływem okresu rozliczeniowego).
6. Klient zobowiązuje się zapewnić na wskazanym rachunku płatności cyklicznych, odpowiednie środki na pokrycie należności za Usługi.
7. Przy braku środków, Sprzedawca podejmie 3-krotną próbę pobrania płatności ze wskazanego rachunku, a także prześle Kupującemu informację o tym, że płatność cykliczna nie powiodła się. Z chwilą podjęcia 3 nieskutecznej próby pobrania płatności, umowa ulega rozwiązaniu. Dostęp do platformy zostanie zablokowany.
8. Kupujący może zarządzać swoimi danymi oraz płatnościami w ramach Konta Użytkownika.
V. Rozwiązanie umowy
1. Wypowiedzenie umowy zawartej na czas nieokreślony jest możliwe w każdej chwili ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego przewidzianego w wybranym przez Kupującego modelu płatności.
2. Wypowiedzenie można złożyć poprzez anulowanie abonamentu w ramach Konta Użytkownika. W tym celu należy wejść na platformie na swoje konto użytkownika i kliknąć ANULUJ SUBSKRYPCJĘ oraz potwierdzić wprowadzone zmiany. Subskrypcja zostanie anulowana a użytkownik nie zostanie obciążony za kolejny okres rozliczeniowy. Subskrypcja będzie ważna do końca wykupionego okresu rozliczeniowego.
VI. Odstąpienie od umowy, czyli kiedy i jak mogę odstąpić od umowy
1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy/dostarczenia produktu, z zastrzeżeniem ust. 2. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o tym wysyłając np. e-mail (cudstudio@o2.pl) lub pismo na adres wskazany w Regulaminie. Więcej informacji o prawie odstąpienia znajduje się w załączniku nr 1 do Regulaminu.
Kiedy prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje
2. Użytkownikowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) o dostarczanie produktów elektronicznych, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
VII. Zasady wnoszenia reklamacji
1. Sprzedawca dba o to by dostarczać wysokiej jakości usługi.
2. Kupujący może składać reklamacje dotyczące świadczonych usług.
3. Reklamacja powinna zostać wysłana na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie.
4. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Kupującego, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Kupującego do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
5. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni (w przypadku Konsumentów) rozpatruje reklamacje, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mail Kupującego lub w inny sposób wskazany przez Kupującego.
6. Do odpowiedzialności za jakość produktów mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego dot. rękojmi lub odpowiednie dla Konsumenta przepisy europejskie.
VIII. Warunki techniczne
1. W celu złożenia zamówienia, konieczne jest posiadanie przez Kupującego aktywnego konta poczty elektronicznej, które zostanie potwierdzone poprzez wysłanie kodu weryfikacyjnego na podany przez Kupującego adres mailowy. Przesłany kod weryfikacyjny należy wpisać przy zakładaniu konta aby dokończyć proces zakładania Konta Użytkownika.
2. W celu złożenia zamówienia i korzystania z usługi, konieczne jest posiadanie przez Kupującego Konta Użytkownika zakładanego podczas składania zamówienia (więcej w pkt IX).
3. Dostęp i korzystanie z produktów możliwe jest dla Użytkowników na platformach systemów operacyjnych: MS Windows Vista, MS Windows 7 i 8, MS Windows XP SP-3, MacOS X 10.4.8 lub ich nowszych wersji, na dowolnego typu komputerze spełniającego wymogi ww. systemów operacyjnych oraz przy wykorzystaniu przeglądarek internetowych: Chrome, Firefox, Opera, Edge.
4. Prawidłowe korzystanie z produktów jest możliwe przy wykorzystaniu stałego łącza internetowego. Mobilne łącze z uwagi na swój charakter może powodować przerywanie nagrań podczas ich oglądania. Dla poprawnego wyświetlania materiałów i treści, niezbędne jest również włączenie obsługi plików cookies oraz obsługi JavaScript w przeglądarce internetowej.
5. Obowiązkiem Użytkownika przed zakupieniem produktu jest sprawdzenie czy posiadany przez niego sprzęt komputerowy oraz paramenty dot. m.in. łącza internetowego spełniają wymogi techniczne określone w niniejszym Regulaminie.
6. Sprzedawca nie odpowiada za nieprawidłowości związane z korzystaniem z produktów w sytuacji gdy przyczyna nie leży po stronie Sprzedawcy lub podmiotów, z których usług Sprzedawca korzysta przy realizacji umowy. Sprzedawca nie odpowiada za nieprawidłowości związane z korzystaniem z produktów w szczególności w sytuacji gdy przyczyna leży po stronie Kupującego lub innych podmiotów, z których usług Kupujący korzysta (np. usługa dostępu do internetu), a które to usługi mogą mieć bezpośredni/pośredni wpływ na możliwość korzystania z usług Sprzedawcy.
7. W razie wątpliwości co do technicznych możliwości korzystania z Usług przez Użytkownika należy zwrócić się do Sprzedawcy na adres: cudstudio@o2.pl
8. Z uwagi na to, że w ramach platformy mogą być udostępniane produkty elektroniczne w formacie PDF*, doc*, mp3*, mp4*, Kupujący musi posiadać programy, które obsługują wymienione pliki.
9. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Kupujących przez osoby nieuprawnione, dlatego Kupujący powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Kupującego z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.
IX. Konto Użytkownika
1. Do złożenia zamówienia i korzystania z produktu konieczne jest założenie Konta Użytkownika.
2. W celu zakupu produktu/uzyskania dostępu do niego, strony zawierają nieodpłatną umowę na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika. Usługodawca tworzy dla Kupującego podczas składania zamówienia Konto Użytkownika. Kupujący sam ustala swoje hasło dostępu, które może w każdym momencie zmienić w ramach opcji dostępnych w panelu Konta Użytkownika.
3. Kupujący może trwale usunąć swoje konto użytkownika. Może to zrobić sam w ramach zarządzania swoim kontem. W tym celu należy wejść na swoje konto i w części ZARZĄDZAJ KONTEM nacisnąć przycisk USUŃ KONTO oraz potwierdzić trwałe usunięcie konta. Konto użytkownika zostanie trwale usunięte.
X. Korzystanie z materiałów
1. W ramach umowy, możliwe jest korzystanie z platformy wyłącznie przez 1 osobę.
2. W ramach umowy, możliwe jest korzystanie z platformy wyłącznie na jednym urządzeniu w tym samym momencie. Zalogowanie się na drugim urządzeniu w tym samym czasie będzie niemożliwe.
3. Prawami autorskimi do logo, treści i materiałów zawartych na platformie dysponuje Sprzedawca bądź inny podmiot, od którego Sprzedawca uzyskał odpowiednią licencję.
4. Nieuprawnione jest dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie, zgrywanie i pobieranie w jakikolwiek sposób nagrań oraz innych informacji i materiałów udostępnianych Kupującemu w ramach usługi.
XI. Postanowienia końcowe
1. Informacje zawarte na stronie internetowej Sprzedawcy nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia umowy sprzedaży w sposób opisany w niniejszym Regulaminie.
2. W przypadku gdy Użytkownik jest spoza Polski, powinien poinformować Sprzedawcę wskazując informację o swoim miejscu zamieszkania/siedzibie, żeby możliwe było rozliczenie podatku zgodnie z obowiązującymi go przepisami.
3. W ramach korzystania z produktów zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz działania w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
4. Polubowne rozpatrywanie sporów i rozpatrywania reklamacji.
1) Konsument ma możliwość polubownego rozpatrywania sporów i rozpatrywania reklamacji, w tym m.in. skorzystać z platformy ODR. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami http://ec.europa.eu/consumers/odr
2) W przypadku Klientów zamieszkałych na terytorium Polski istnieje możliwość zwrócenia się także do:
a) stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy.
b) wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Użytkownikiem a Sprzedawcą
c) powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów i uzyskać pomoc w sprawie umowy lub ma prawo,
3) w przypadku innych Klientów, mają oni możliwość korzystania z pozasądowego rozpatrywania sporów i rozpatrywania reklamacji w sposób właściwy ze względu na miejsce zamieszkania.
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia przekazania informacji o zmianach, chyba że Kupujący odstąpi od umowy przed upływem ww. terminu.
6. Do spraw nieuregulowanych stosuje się m.in. Kodeks cywilny, ustawę – Prawa konsumenta, ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub inne odpowiednie dla Konsumenta przepisy europejskie.
7. W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a opisem produktu, w szczególności w zakresie terminu realizacji, wiążący jest opis produktu. W przypadku rozbieżności między treścią indywidualnych uzgodnień a Regulaminem lub opisem produktu, wiążące są indywidualne uzgodnienia.
8. Zasady dot. ochrony danych osobowych uregulowane są w Polityce prywatności.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Mogą Państwo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy lub w terminie 14 dnia od dostarczenia Produktu.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować mnie o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Dane do kontaktu: Justyna Jankiewicz prowadząca działalność gospodarczą pod firmą C.U.D. Studio Justyna Jankiewicz, NIP: 8822150965, ul. Azaliowa 9, 58-260 Bielawa, e-mail: cudstudio@o2.pl
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, zwracam Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostałam poinformowana o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonam przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformowali mnie Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.
Załącznik nr 2
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat: Justyna Jankiewicz prowadząca działalność gospodarczą pod firmą C.U.D. Studio Justyna Jankiewicz,
NIP: 8822150965, ul. Azaliowa 9, 58-260 Bielawa, e-mail: cudstudio@o2.pl
Odstępuję od umowy sprzedaży z dnia*………………………….
następującej usługi*………………………………………………….….
polegającej na*……………………………………………………………
Imię i nazwisko, adres konsumenta* ………………………………………………………………………………………………………
Podpis*……………………………………………..… (o ile wysyłane w wersji papierowej)
Data ………………………………………………….
* uzupełnic